Splošni pogoji in informacije

 

Ti splošni pogoji veljajo za ponudbe o rezervaciji namestitev

Prijave

Gosti se prijavijo za letovanje v zasebnih namestitvah Apartmaji morje David Primož Kač s.p. (ponudnik). Ob direktni prijavi in rezervaciji skleneta gost in ponudnik ustni dogovor (če je to fizična oseba) o ceni, namestitvi in terminu bivanja. Na podlagi dogovora ponudnik pošlje ponudbo preko elektronske pošte za plačilo 25% akontacije. S plačilom, se šteje, da je pogodba sklenjena in da se stranka strinja z splošnimi pogoji. Ponudnik kot posrednik pri rezervaciji namestitve in gost lahko tudi podpišeta prijavni dokument, ki velja tudi kot potrdilo o rezervaciji in je osnova, v kolikor želi gost samostojno  skleniti zavarovanje rizika odpovedi počitnic pri svoji zavarovalnici.  Če gosta prijavlja pravna oseba velja  naročilo po elektronski pošti,  ki pa mora biti potrjeno z naše strani. Gost mora ob prijavi priložiti vse podatke oz. listine, ki jih program zahteva in plačati akontacijo. Dokler gost ne plača akontacije, rezervacija ni potrjena. Za pravno osebo velja potrditev po elektronski pošti. Naročilo mora biti v celoti poravnano do prihoda.

Prijava po telefonu ali internetu

V primeru, da se gost prijavi po telefonu ali internetu se pogodba šteje za sklenjeno s plačilom akontacije po ponudbi. Šteje se tudi, da je gost sprejel določila teh splošnih pogojev takrat, ko je po telefonu ali internetu naročil turistični aranžma in sprovedel plačilo akontacije po ponudbi.

Plačilo

Ob prijavi se plača akontacija v višini 25% cene aranžmaja, oz. toliko kot je navedeno v ponudbi. V kolikor ni v ponudbi drugače navedeno, se mora preostali del plačati najkasneje 5 dni pred odhodom ( za pravne osebe) ali na dan prihoda za fizične osebe.

Storitve

Cena je lahko po osebi na noč ali pa najem apartmaja na dan. V ceno najema je vključena posteljnina, najmanj dve brisači po osebi (tedenska menjava), stroški elektrike, vode, klime, TV in WiFi.

Obvezna doplačila na dan prihoda: Turistična in promocijska taksa in prijava.

Cene

Cena za namestitev se določi v ponudbi.

Odpoved namestitve obiskovalca in sprememba rezervacije

Gost ima pravico do odpovedi letovanja. V kolikor gost pisno ali ustno odpove letovanje za katerega se je prijavil, je dolžan ponudniku povrniti administrativne stroške v višini 30,00 EUR na ponudbo in stroške odpovedi letovanja.

Višina stroškov odpovedi letovanja, je odvisna od časa v katerem je gost odpovedal letovanje:

  • do 30 dni pred prihodom – administrativni stroški 30€ z DDV
  • od 29 do 07 dni pred prihodom do 100 % cene plačane 25% akontacije
  • od 06 do 00 dni pred prihodom – vplačil ne vračamo, razen v primeru, da uspemo namestitev v celoti, za isto ceno in v istem terminu zasesti. V tem primeru zaračunamo samo administrativne stroške.

Datum rezervacije je potrjen s plačilom akontacije in ga ni mogoče naknadno spreminjati, v kolikor je apartma ob plačilu že zaseden z drugimi rezervacijami vam plačano akontacijo vrnemo.

Izredne razmere

Če je rezervacija narejena za čas bivanja , ko vladajo izredne razmere (prepoved premikanja ali druženja podanega s strani vlade, zaprte nastanitvene enote zaradi višje sile) se v celoti povrne vplačana rezervacija.

Rezervacije se lahko brezplačno premestijo v kasnejše datume, spremembo je potrebno  javiti najkasneje do 20 dni do prihoda oz. v skladu izrednimi razmerami.

Vsem gostom svetujemo da svoje počitnice zavarujejo pri svoji zavarovalnici  v primeru bolezni, nesreče ali smrti v ožjem družinskem krogu (zakonec, starši, otroci). 

Ne glede na vplačan znesek odstopnine v primeru odpovedi imamo pravico do povrnitve administrativnih stroškov, ki znašajo 30,00 EUR.

Odpoved namestitve ponudnika

V primeru, da zaradi višje sile, odpove ponudnik namestitev se zavezuje, da bo vrnil vplačan znesek ponudbe.

Obveznost ponudnika

Ponudnik mora zastopati pravice in zahteve gostov ter skrbeti za dobro in polno izvedbo storitev, ki so navedene v opisu določene namestitve.

Reklamacije

Reklamacije v primeru pomanjkljivih storitev ali storitev neustrezne kvalitete morajo biti obvezno podane takoj na licu mesta ali neposrednemu ponudniku. V kolikor se predmet reklamacije ne da odpraviti, je gost dolžan še v času letovanja podati pisno pritožbo. Ponudnik mora pisno odgovoriti v 8 dneh po sprejemu pritožbe. Reklamacija mora biti utemeljena. Višina odškodnine je omejena z vplačanim zneskom aranžmaja.

Sodna pristojnost

Kot je že prehodno navedeno v splošnih pogojih ima gost pravico do reklamacije. Če gost ni zadovoljen z odločitvijo, ima pravico poiskati zaščito na pristojnem sodišču. Za vse reklamacije velja pristojno sodišče v Kopru.

Splošni pogoji poslovanja

ponudnika so sestavni del pogodbe, ki jo skleneta ponudnik in gost , ki se prijavlja za določen turistični aranžma. V primeru telefonske prodaje oziroma prodaje po internetu se šteje, da je gost sprejel določila teh splošnih pogojev takrat, ko je telefonsko oziroma po internetu naročil turistični aranžma.  Določila splošnih pogojev so vedno dosegljiva na spletni strani https://apartmaji-morje.si/

 

David Primož Kač s.p.